عدم تایید دامنه های آی آر توسط وبسایت نیک و ثبت دامنه جایگزین پرینت

  • 3

در زمان ثبت تمامی دامنه ها با پسوند ir لازم است تا دامنه ها توسط وبسایت nic.ir (ایرنیک - مرکز ثبت دامنه کشوری ایران) مورد بررسی قرار گرفته و به صورت دستی تایید شود، این موضوع در مورد تمامی دامنه هایی که با پسوند ir به ثبت می رسند صادق می باشد.

عدم تایید به دلیل نام دامنه:
برخی دامنه ها به دلیل نام دامنه یا عباراتی که مورد تایید ایرنیک نیست و یا ممنوع بودن امکان ثبت، ممکن است مورد تایید قرار نگیرند و درخواست ثبت آن ها توسط وبسایت نیک لغو شود.

عدم تایید به دلیل عدم ارسال تعهد نامه و مدارک:
همچنین برای برخی از دامنه ها نیز نیاز به ارسال مدارک و تعهد نامه برای وبسایت نیک می باشد و در صورت عدم ارسال مدارک برای وبسایت نیک، درخواست ثبت دامنه پس از مدت زمانی مشخص شده لغو خواهد شد.

در مورد این دامنه ها امکان ثبت دامنه جایگزین وجود دارد و کافیست تا درخواست ثبت دامنه جایگزین را از طریق بخش پشتیبانی اسپیس ایران برای ما ارسال فرمایید.
هزینه پرداخت شده برای دامنه هایی که مورد تایید وبسایت نیک قرار نمی گیرد و درخواست ثبت آن ها توسط وبسایت نیک لغو می شود کاملا قابل بازپرداخت می باشد و در صورت درخواست کاربران امکان بازپرداخت یا افزودن مبلغ پرداخت شده به اعتبار حساب کاربران جهت ثبت دامنه های جایگزین وجود خواهد داشت.
* نکته: با توجه به حجم بالای دامنه های ثبت شده، مسولیت بررسی وضعیت تایید و فعال سازی دامنه ها و درخواست ثبت دامنه جایگزین بر عهده کاربران می باشد.

برای اطلاع از وضعیت دامنه های خود می توانید به حساب کاربری خود در وبسایت نیک و یا در بخش پشتیبانی اسپیس ایران به بخش "دامنه های من/ مدیریت دامنه" مراجعه نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل از طریق ارسال درخواست در بخش پشتیبانی اسپیس ایران با ما در ارتباط باشید.


آیا این مقاله به شما کمک کرد؟

<< بازگشت