میزبانی وب ویژه SSD اکنون با وب سرور قدرتمند LiteSpeed

  • سه شنبه, 24 مه, 2016
  • 22:52

سرویس های میزبانی وب ویژه محبوب ترین سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران هستند و ما همواره تلاش داشته ایم تا سطح کیفیت و امکانات این سرویس ها را ارتقا دهیم، مواردی مانند استفاده از درایو های پرسرعت SSD، استفاده از دیتاسنتر هایی با مناسب ترین پینگ به کشور ایران، نصب سیستم های مدیریت محتوا با یک کلیک، تهیه نسخه پشتیبان ریموت در دو سرور جداگانه به صورت روزانه و هفتگی، امکان تغییر قالب کنترل پنل و ...

در صورتی که از کاربران این سرویس ها باشید به خوبی از کیفیت و امکانات این سرویس ها اطلاع دارید و در صورت بررسی سرعت بارگذاری سایت های میزبانی وب ویژه، توسط سایت های بررسی کننده سرعت بارگذاری متوجه شده اید که سایت های میزبانی شده توسط این سرویس ها تا میزان 50 الی 95 درصد از سایر سایت ها سریعتر بارگذاری می شوند.

اکنون بسیار خرسندیم به اطلاع تمامی کاربران برسانیم که از این پس برای رساندن پایداری سرویس های میزبانی وب ویژه به بالا ترین سطح ممکن در تمامی سرور ها از وب سرور قدرتمند لایت اسپید استفاده خواهد شد و در حال حاضر نیز تمامی سایت ها از طریق وب سرور قدرتمند لایت اسپید در حال بارگذاری هستند.

همچنین در ماه های آینده شاهد تغییرات گسترده در اسپیس ایران و ارائه سری جدید سرویس های میزبانی وب خواهیم بود.
مانند همیشه تاکید می کنیم که رضایت کاربران برای ما بسیار مهم می باشد و امیدواریم توانسته باشیم رضایت شما کاربران عزیر را جلب کنیم.

<< بازگشت