امکان دسترسی به دایرکت ادمین از طریق SSL و پورت 2223

  • پنجشنبه, 5 ژانویه, 2023
  • 17:17

متاسفانه ادامه اختلالات اینترنت کشور، دسترسی برخی کاربران میزبانی وب به دایرکت ادمین از طریق پورت 2222 را با مشکل مواجه نموده است، این اختلال با توجه به نوع ارئه دهنده سرویس اینترنت کاربران متفاوت می باشد و تمامی سرور ها از جمله سرور های میزبانی شده در داخل کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.
بر اثر این اختلال ممکن است دسترسی به دایرکت ادمین از طریق پورت 2222 در زمان استفاده از خدمات برخی سرویس دهندگان اینترنت با خطا مواجه گردد و یا در زمان بارگذاری دایرکت ادمین با پیغام زیر مواجه شوید:

 OOPS!
Privileges needed to load the skin have not been granted for this account or unexpected issue has happened. Please contact your administrator.


برای حل این مشکل، امکان ورود به دایرکت ادمین از طریق ارتباط امن SSL و پورت 2223 در تمامی سرور های اسپیس ایران فراهم شده و کافیست تا از پورت 2223 برای ورود به دایرکت ادمین استفاده نمایید.

با توجه به ارتباط امن رمزگذاری شده، حتی در صورت عدم وجود اختلال نیز توصیه اسپیس ایران استفاده از پورت 2223 برای دسترسی به دایرکت ادمین می باشد.

در صورت تمایل به فعالسازی گواهینامه SSL رایگان برای دامنه خود می توانید از طریق بخش پشتیبانی اسپیس ایران با ما در ارتباط باشید.

<< بازگشت